Regulamin

Regulamin

Regulamin pobytu w Domu Gościnnym Tina

Szanowni Goście zwracamy się z prośbą o przestrzeganie niniejszego regulaminu, w celu zapewnienia spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich Gości.

1. Najmujący pokój Gość Domu Gościnnego zobowiązany jest do okazania pracownikowi recepcji dokumentu potwierdzającego jego tożsamość.

2. Rozpoczęcie pobytu w DG TINA jest równoznaczne z zaakceptowaniem tego regulaminu przez Gościa.

3. Pokoje wynajmowane są na doby. Doba hotelowa trwa od godz. 15.00 w dniu wynajmu do godziny 10.00 dnia następnego. Gość może zająć wcześniej pomieszczenie mieszkalne , jeśli jest ono wolne i przygotowane do wynajęcia.

4. W całym obiekcie obowiązuje zakaz palenia tytoniu i innych używek oraz zabijania owadów na ścianach.

5. W obiekcie obowiązuje cisza nocna od godz. 22.00 do godz. 7.00 rano.

6. Gość ma prawo do nieskrępowanego korzystania z wynajętego pomieszczenia mieszkalnego oraz zamkniętego, niestrzeżonego miejsca parkingowego, znajdującego się na terenie posesji.

7. Gość nie ma prawa przekazywać zwalnianego pomieszczenia mieszkalnego innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.

8. Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe, zabronione jest używanie w pomieszczeniach mieszkalnych grzałek, własnych żelazek i innych urządzeń elektrycznych, nie stanowiących wyposażenia pokoju. Powyższe nie dotyczy ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV i komputerowych.

9. Przy każdorazowym opuszczaniu pensjonatu Gość jest zobowiązany zamykać na klucz drzwi wejściowe. W przypadku zagubienia klucza istnieje możliwość dorobienia duplikatu, na koszt Gościa, na podstawie okazanego dowodu osobistego.

10. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z jego winy lub z winy osób go odwiedzających.

11. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżających Gości, pensjonat „TINA” przechowa przez okres 1 miesiąca, i na życzenie odeśle na wskazany adres na koszt Gościa, po tym okresie nieodebrane rzeczy przekaże instytucji charytatywnej.

12. DG TINA świadczy usługi zgodnie ze swoim standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o bezzwłoczne zgłoszenie ich w Recepcji, co umożliwi natychmiastowe reagowanie na zgłaszane uwagi i zastrzeżenia odnośnie poziomu usług, funkcjonowania urządzeń oraz czystości i porządku w obiekcie. Uwagi wniesione po zakończeniu pobytu lub w dniu wyjazdu nie będą rozpatrzone.

13. DG TINA zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy informacji o Gościu oraz zapewnienia nie skrępowanego wypoczynku.

14. DG TINA nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa ani innych wartościowych przedmiotów wniesionych przez osoby korzystające z jego usług, pozostawionych w pokojach,

15. Gościowi rezygnującemu z pobytu wypoczynkowego w trakcie jego trwania, nie przysługuje zwrot niewykorzystanej kwoty ani odszkodowanie.

16. Pobyt dzieci w wieku do lat 14 na terenie Domu Gościnnego i posesji jest dozwolony jedynie pod opieką osób dorosłych, które ponoszą całkowitą odpowiedzialność za ich czyny jako ich rodzice lub opiekunowie, a także za wszelkie następstwa tych czynów i sytuacje zaistniałe na terenie posesji pensjonatu.

17. Dom gościnny zastrzega sobie prawo do odwołania pobytu w każdym czasie przed jego rozpoczęciem w wypadku zdarzeń losowych z przyczyn niezależnych od pensjonatu „TINA”. W takim przypadku dom gościnny „TINA” przedstawi Państwu ofertę zastępczą lub zwróci uiszczoną należność.

18. W przypadku rezygnacji z pobytu, na 14 dni przed jego rozpoczęciem, lub krótszym, wpłacona przez Gościa zaliczka/zadatek/ nie podlega zwrotowi.
W przypadku wcześniejszej rezygnacji, wniesionej w formie pisemnej , cała wpłacona kwota zostanie zwrócona w ciągu 7 dni.

19. W przypadku naruszenia postanowień niniejszego Regulaminu, Dom Gościnny TINA może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba Taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań personelu DG, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia oraz zapłaty za ewentualnie poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz natychmiastowego opuszczenia terenu Domu Gościnnego TINA. Osobie tej nie przysługuje zwrot dokonanych opłat ani odszkodowanie.

Zainteresowała Cię nasza oferta?
Już teraz zarezerwuj apartament.

To bardzo proste. Wypełnij formularz na stronie i poczekaj na potwierdzenie rejestracji.

Rezerwacja